Sexy stjuardesa

0 views

Stjuardesa spremna ze sex u avionu

jebanje stjuardese, stjuardesa, sex sa pilotom

Već godinu dana sam zapošljena u jednoj internacionalnoj avio kompaniji. Posao sam dobila preko drugarice. Posao kao posao je super zbog svih tih putovanja. Bukvalno si non-stop u vazduhu. Naporo je samo to što nemam vremena za neko zezanje i društveni život. Pre nego što sam primljena na posao upoznala sam jednog dečka koji mi se mnogo dopao i krenuli smo da se viđamo. To nije bila klasična veza, već nešto kao kres kombinacija. Odgovaralo je i njemu i meni da se jebemo kad stignemo.

Pošto sam krenula da radim,u prvo vreme nam je bilo veoma teško da se viđamo jer sam stalno putovala i vreme provodila u avionu.

Kao stuajresa u tom prestižnoj avio kompaniji dobila sam neke bonuse i popuste na avio karte.

Sama pomisao na Dragana me je ložila. Želela sam da bude stalno u avionu i da me jebe kad imam potrebu.

Nekako sam nabavila jeftinu prekookeansku kartu i te večeri se ukrcao u avion zajedno sa mnom. Leteli smo na relaciji Beograd – Qatar – Bangkok – Singapur.

Let je trajao nekih 15 sati sa sve pauzama za presedanje.

Dok sam prolazila carinsku kontrolu na nasem aerodromu videla sam ga da stoji u redu gde se čekiraju karte. Izgledao je neverovatno jebozovno. Na sebi je imao tesne pantalone koje su mu ocrtavale bukvalno svaki deo tela, posebno međunožje. Tesna majica pripijala mu se uz jake muževne grudi prekrivene raznim tetovažama. Zamislila sam nas kako smo na nakoj plaži gde mu cepam majicu, skidam pantalone i zavlačim ruke u njegove tesne bokserice, vadim ga napolje i krenem da mu drkam dok me on jednom rukom čvrsto drži oko struka, a drugom skida gaćice i zadovoljava me prstima.

Ta pomisao toliko me je napalila da sam jedva čekala da se ukrca u avion i da mi ga da.

Dok sam prolazila pored carine, osećala sam muške poglede na sebi, kao da me jebu pogledom.

Sex na nebu jebanje u avionu

Putnici su se ukrcali i krenuli smo. Sedeo je pored prolaza i svaki put kada bih prošla diskretno bi mi zavukao ruku pod suknju, a ja bih namerno zastala pored njega u nadi da će mi nadražiti klitoris. Leteli smo već nekoliko sati i većina putnika je zaspala, tako da nisam imla nešto mnogo posla. Videla sam Dragana kako krece prema wc-u. Krenula sam za njim. Znala sam da sledi žestoka jebačina. Stigla sam ispred wc-a i on me je uvukao unutra. Prostor je bio mali, ali dovoljno toliko da sve puca pred nama. Bila sam mu okrenuta leđima, a on me je pribio uz mali lavabo. Jakim pokretom mi je pocepao čarape i jednom rukom svukao gaćice, dok mi je drugom rukom otkopčavao dugmiće na košulji. Kurac mu se već odavno digao. Osetila sam kako pulsira. Nismo smeli da budemo glas ni zbog mojih kolega jer oboje smo znali da bih dobila otkaz, ali iako je bila napeta situacija čini mi se da je jebanje bilo mnogo bolje jer smo znali da svako trenutka može neko ući u wc. Izvadio ga je i polako krenuo da mi nadražuje klitoris,a onda ga je duboko gurnuo. Osetila sam knedlu u grlu koja je ubrzo prerasla u neviđeno zadovoljstvo. I dalje sam mu bila okrenuta leđima. Podigao mi je jednu nogu u vis i nastavio žestoko da me kara. Jebao me je kao nikada do sad. Imala sam osećaj da ću svršiti pa smo promenili pozu. Sela sam na lavabo i privukla ga ka sebi. Nabijala sam mu se žestoko na kurac koji je bio veliki i tvrd kao pesnica. Masirao mi je bradavice koje su bile neverovatno ukrućene, a onda mi je podigao noge na ramena i nastavi da me kara u istom ritmu. Znala sam da ću ubrzo svršiti. Krenula sam da vrištim, a on mi je zapušio usta rukom, ne bi li neko primetio da se krešemo u toaletu. Izvadio ga je i povukao me je za ruku. Klekla sam na kolena i primila ga u usta. Ubrzo nakon toga osetila sam kako mi puni grlo vrelom spermom koja je imala ukus zrelih kajsija. Gutala sam kao životinja. Olizala sam mu kurac i sada je bio vlažan i čist. Izašao je prvo on pa nakon par minuta i ja. Imamo pauzu u Qataru jedno 2 sata, tako da s nestrpljenjem čekam da overimo wc na njihovom aerodromu. Već sada sam napaljena.